Podpis elektroniczny

Podpis na miarę XXI wieku

Co To Jest Podpis Elektroniczny?

Podpis elektroniczny to dane w postaci elektronicznej, które wraz z innymi danymi, do których zostały dołączone lub z którymi są logicznie powiązane, służą do identyfikacji osoby składającej podpis elektroniczny. Podpisem elektronicznym możemy sygnować pocztę e-mail lub inne dokumenty wirtualne. Dzięki posługiwaniu się podpisem elektronicznym przesyłane dokumenty elektroniczne docierają do adresatów w stanie nienaruszonym. Każda, nawet przypadkowa, zmiana w treści przesyłki jest sygnalizowana przez komputer odbiorcy. Podpis elektroniczny to dodatkowa informacja dołączona do wiadomości służąca do weryfikacji jej źródła. Podpisy elektroniczne korzystają z kryptografii asymetrycznej – tworzona jest para kluczy, klucz prywatny i klucz publiczny – klucz prywatny służy do podpisywania wiadomości, klucz publiczny natomiast do weryfikowania podpisu.

Co to jest certyfikat kwalifikowany?

Certyfikat kwalifikowany to certyfikat spełniający wymagania Ustawy o podpisie elektronicznym, wydany przez kwalifikowany podmiot świadczący usługi certyfikacyjne. Podpis elektroniczny weryfikowany za pomocą certyfikatu kwalifikowanego oraz złożony za pomocą bezpiecznego urządzenia do składania podpisu elektronicznego, jest równoważny podpisowi własnoręcznemu. Wymagania ustawy i przepisów wykonawczych dotyczą m.in. poziomu zabezpieczeń sprzętu, niepowtarzalności pewnych danych i metod obsługi klientów. Certyfikat kwalifikowany może być wydany jedynie osobie fizycznej. Nie ma możliwości wydania certyfikatu kwalifikowanego na firmę.

Co to jest certyfikat kwalifikowany?

Certyfikat kwalifikowany to certyfikat spełniający wymagania Ustawy o podpisie elektronicznym, wydany przez kwalifikowany podmiot świadczący usługi certyfikacyjne. Podpis elektroniczny weryfikowany za pomocą certyfikatu kwalifikowanego oraz złożony za pomocą bezpiecznego urządzenia do składania podpisu elektronicznego, jest równoważny podpisowi własnoręcznemu. Wymagania ustawy i przepisów wykonawczych dotyczą m.in. poziomu zabezpieczeń sprzętu, niepowtarzalności pewnych danych i metod obsługi klientów. Certyfikat kwalifikowany może być wydany jedynie osobie fizycznej. Nie ma możliwości wydania certyfikatu kwalifikowanego na firmę.

Co To Jest Podpis Elektroniczny?

Podpis elektroniczny to dane w postaci elektronicznej, które wraz z innymi danymi, do których zostały dołączone lub z którymi są logicznie powiązane, służą do identyfikacji osoby składającej podpis elektroniczny. Podpisem elektronicznym możemy sygnować pocztę e-mail lub inne dokumenty wirtualne. Dzięki posługiwaniu się podpisem elektronicznym przesyłane dokumenty elektroniczne docierają do adresatów w stanie nienaruszonym. Każda, nawet przypadkowa, zmiana w treści przesyłki jest sygnalizowana przez komputer odbiorcy. Podpis elektroniczny to dodatkowa informacja dołączona do wiadomości służąca do weryfikacji jej źródła. Podpisy elektroniczne korzystają z kryptografii asymetrycznej – tworzona jest para kluczy, klucz prywatny i klucz publiczny – klucz prywatny służy do podpisywania wiadomości, klucz publiczny natomiast do weryfikowania podpisu.

Dla Kogo Jest Podpis Elektroniczny?

E-podpis przydaje się zarówno przedsiębiorcom, którym zależy na usprawnieniu i obniżeniu kosztów funkcjonowania swojej firmy. Szczególnie zainteresowani podpisem elektronicznym są specjaliści od finansów, księgowości, kadr i płac, którym podpis elektroniczny gwarantuje bezpieczeństwo i wygodę w przesyłaniu deklaracji przez Internet. Podpis elektroniczny jest przeznaczony także dla notariuszy/Pełnomocników Kancelarii Notarialnych i Komorników, a także osób, których podpis musi zawierać zajmowane stanowisko. Dzięki podpisowi elektronicznemu również biura księgowe będą mogły sprawniej obsługiwać swoich klientów w kontaktach z różnymi urzędami i instytucjami. Z podpisu korzystać może także każda osoba, która chce podpisywać dokumenty w formie elektronicznej.

Podpis możemy wykorzystać między innymi do

Podpis możemy wykorzystać między innymi do

Dla Kogo Jest Podpis Elektroniczny?

E-podpis przydaje się zarówno przedsiębiorcom, którym zależy na usprawnieniu i obniżeniu kosztów funkcjonowania swojej firmy. Szczególnie zainteresowani podpisem elektronicznym są specjaliści od finansów, księgowości, kadr i płac, którym podpis elektroniczny gwarantuje bezpieczeństwo i wygodę w przesyłaniu deklaracji przez Internet. Podpis elektroniczny jest przeznaczony także dla notariuszy/Pełnomocników Kancelarii Notarialnych i Komorników, a także osób, których podpis musi zawierać zajmowane stanowisko. Dzięki podpisowi elektronicznemu również biura księgowe będą mogły sprawniej obsługiwać swoich klientów w kontaktach z różnymi urzędami i instytucjami. Z podpisu korzystać może także każda osoba, która chce podpisywać dokumenty w formie elektronicznej.

Dlaczego my?

12
Lat doświadczenia
1000 +
Wyrobionych podpisów
1000 +
Klientów

Cennik zestawów

Zestaw Standard bez czytnika

239 zł + VAT
  • Certyfikat kwalifikowany na 2 lata
  • Karta kryptograficzna
  • Płyta z oprogramowaniem
  • Instrukcja

Zestaw Standard

279 zł + VAT
  • Certyfikat kwalifikowany na 2 lata
  • Karta kryptograficzna + czytnik
  • Płyta z oprogramowaniem
  • Instrukcja

Zestaw MINI

289 zł + VAT
  • Certyfikat kwalifikowany na 2 lata
  • Karta kryptograficzna + pendrive
  • Płyta z oprogramowaniem
  • Instrukcja

Ceny zestawów nie zawierają usługi przygotowania dokumentów oraz potwierdzenia tożsamości

Cennik Usług wydania certyfikatu

Tryb wydania standard

100 zł + VAT
  • Przygotowanie dokumentów
  • Usługa potwierdzenia tożsamości
  • Wydanie certyfikatu do 7 dni roboczych

Tryb wydania Ekspres

150 zł + VAT
  • Przygotowanie dokumentów
  • Usługa potwierdzenia tożsamości
  • Wydanie certyfikatu do 24h

Tryb wydania turbo

200 zł + VAT
  • Przygotowanie dokumentów
  • Usługa potwierdzenia tożsamości
  • Wydanie certyfikatu do 30 minut
  • Wsparcie techniczne

Zadzwoń do nas i dowiedz się więcej

ul. Jesionowa 2
85-149 Bydgoszcz

Pon. - Pt. | 8:00 -16:00

52 321 35 65
52 522 33 12

ppt@zis.com.pl