Instrukcja jak uzyskać podpis elektroniczny Certum
- Skontaktuj się z naszym biurem. Nasz pracownik odpowie na wszystkie pytania oraz doradzi jaki certyfikat będzie odpowiedni dla Twoich potrzeb. Następnie umówi dogodny termin gdzie załatwimy za Ciebie wszystkie formalności i złożymy wniosek o wydanie podpisu elektronicznego.
- Pozostaje czekać na maila z informacją o wydaniu certyfikatu kwalifikowanego. Gdy taki mail otrzymasz, możesz zalogować się do panelu, który zostanie wcześniej założony i będzie tam czekał certyfikat gotowy do instalacji.
- Zainstaluj certyfikat na karcie kryptograficznej. Więcej informacji jak to zrobić możesz znaleźć tutaj.
Instrukcja jak uzyskać podpis elektroniczny Certum na własną rękę
- Kup zestaw do podpisu elektronicznego. Możesz to zrobić tutaj.
- Wejdź na stronę panel.certum.pl i załóż konto.
- Potwierdź swój adres mailowy, który podano do zakładania konta, a następnie zaloguj się do serwisu.
- W panelu wypełnij wniosek o certyfikat kwalifikowany wykorzystując do tego swój dokument tożsamości oraz mając świadomość jakie dane chcesz zawrzeć w certyfikacie. Na ekranie powinny wyświetlać się instrukcje, które pomogą Ci przejść przez ten proces krok po kroku.
- Mając gotowe dokumenty skontaktuj się z nami w celu umówienia usługi potwierdzenia tożsamości. Możesz to zrobić poprzez formularz na stronie lub telefonicznie lub mailowo.
- Po umówieniu dogodnego terminu nasz pracownik zweryfikuje poprawność dokumentów, zostaną one podpisane, a następnie wniosek trafi do Certum do realizacji.
- Po potwierdzeniu tożsamości pozostaje czekać na maila z informacją o wydaniu certyfikatu kwalifikowanego. Gdy taki mail otrzymasz, możesz zalogować się ponownie do panelu gdzie wypełniałeś dokumenty i certyfikat będzie gotowy do instalacji.
- Zainstaluj certyfikat na karcie kryptograficznej. Więcej informacji jak to zrobić możesz znaleźć tutaj.
Więcej informacji na temat jak uzyskać podpis elektroniczny można znaleźć na stronie autoryzowanego dostawcy podpisu elektronicznego Certum.